HTML

Vampiregirl

Archívum

Mozi,első találkozás:D

Vampiregirl1 2010.05.24. 18:36

Na ez a nap rohadt jó volt^^

Reggel felekeltem(rohadt korán)és kivasaltam a hajamat(ami persze 11-re begöndörödött...)Na mind1 nem érdekelt már akkor.

Vivi jött ma 1-re mert mentünk Csabára moziba.(Tiszta büszke vagyok rá mert sikerült eltalálnia Nagybánhegyesre):D.Hát azt hittem szar lesz a a film.DE tévedtem.Az első félórát szétuntam de aztán nagyon megtetszett:)(Azért azt nem gondoltam volna,hogy feliratos lesz még az elején reménykedtem is benne,hogy csak a legeleje az de tévedtem...Sebaj...Szeretem a feliratos animéket így nem volt nagy gond:))Hazafele megtanítottam Vivit,hogy merre kell hazajönni Csanádapáca fele:DRemélem hazatalált és nem téved el:)Megbeszéltük,hogy megnézzük együtt a Shrek 4-et:DWÁÁÁÁÁ nagyon várom:)Jó volt a mai nap<3:)Jó volt találkozni Vivivel(életembe először mivel eddig csak msn-en beszéltem vele:()

Ma voltam Biánál.Elméletbe csak azért hívtam fel,hogy megdob-e egy német könyvvel a vége az lett h megnéztük a Drity Dancing 2 végét,azt kimentünk hintázni majd hazafele néztük a csillagokat és azzal szórakoztunk mennyire nem tudunk egyenesen menni.Hát mondhatom ész az egyáltalán nincs...:DDe hát ezek vagyunk mi...(Bianka a legeslegjobb barátnőm:D)Sie ist sehr blöd:D.De a mai napba a kedvencem az elköszönés volt:D

Bia:Álmodj rosszakat!

Vivi:Aludj rosszul:D

Bia:Kéz és lábtörést még reggel ideérsz:DxD

Én:Törjön el a nyakad és folyjon ki a véredxD:DXD

De amúgy mellesleg nagy a szeretet ha ő nem lenne...pff....meg is őrülnék...Imádom azt a hülye fejét neki:DMeglátszik h ő a legjobb barátnőm(vagy a Lieblingsfreundin(kedvenc barátnőm:D))Majd egyszer írok Biankáról 1 szép beszámolót,hogy tudjátok ki a csuda:d)Egyenlőre elég róla annyit,hogy belülről olyan sötét mint én,nálam keménnyel 1 évvel idősebb,és totálisan de nagyon de még annális hülyébb:DImádom^^.Tök jó lesz vasárnap go búcsú:DUgyanolyan nyaklánc v.mi japán írásjeles:DHát igen:D

Wááá holnap koli....De rohadtul nincs kedvem bemenni...Aki nem tudná a koli a világ legrosszabb helye...Mint a börtön...(Na jó ez 1 kicsi túlzás de mind1:D)De nem gond mert szerdán jövök is haza (Y)Bár csak az uccsó busszal mivel zongorám lesz:S(N)Na nem gond túlélem mivel már nagyon rég voltam zongorán...Na mind1.Neki kéne állni tanulni,mert holnap német doga,irodalom tz...wáá.De sztem nem lesz ma tanulás...Majd kijavítom...Na jó készülök a holnapra(magyarul kockulok még pár órát:D)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vampiregirl1.blog.hu/api/trackback/id/tr252028177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Absintheprincess 2010.05.24. 18:46:04

Igeeeen Shrek 4!XD
De nem az a lényeg,hogy Nagybánhegyesre,hanem hogy a kanyar előtti buszmegállóba!XD na de megvaaan:D és hazajöttem..xD És nem is kellett térkép ;)<3

Vampiregirl1 2010.05.24. 21:28:06

Wááá biztos jó lesz:D
Gondolkodtam,hogy felhívlak rájössz-e merre kell menni de bíztam benne:DÉs ügyes vagy<3
süti beállítások módosítása