HTML

Vampiregirl

Archívum

húh

Vampiregirl1 2010.06.03. 21:48

Öhm hát nah...Nagyon elfeljtettem ide írni...Hát nem baj:)Elmesélem mi történt velem:)

Először is holnap Egészségköztársaság...És táncolni fogok...hát ez már alapból gáz mert hát én NEM tudok táncolni...és belementem...de csak azért mert kevesen vannak...na mind1 kezdek izgulni.+ ofő befestette a pólókat kékre mert egyszínűnek kell lenni holnap az osztálynak...hát a színe nagyon ratyi..de mind1...Aztán szombaton táncvizsga... na még az lesz gáz...túl kicsi a színpad...nem férünk el rendesen 25-en rajta...

Ma volt táncpróba...hát qva jó volt...a fél iskola minket nézünk mit szerencsétlenkedünk.De viszont ma 7 óránk lett volna és csak 1 órán voltam bennt szóval tök jó volt:)Wáá és végre...uccsó hét a koliba...azaz most se voltam sokat...de szombaton hozom haza a cuccaimat:)erre várok hónapok óta:)Aztán már csak 1 hét a suliból...tiszta hawai..:)De az idő...pff pocsák...mintha nem is nyár lenne...és még ráadásul borsod megyéb milyen gáz az idő...és ott laknak faterék....Na mind tuti nincs semmi gond velük...

Wáá de rohadtul félek a táncvizsgától...pfff....remélem menni fog...ha már a zongoravizsgát túléltem...pedig huh-.- az is szörnyű volt...soha többé...ez volt az utolsó....befejeztem...sok lett már belőle...az száz nem leszek híres zongorista...

Na hát asszem ennyi törént...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vampiregirl1.blog.hu/api/trackback/id/tr672054701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása