HTML

Vampiregirl

Archívum

Vampiregirl1 2010.05.28. 14:08

Hát tegnap nem ítam már nem volt este nagyon kedvem hozzá.De most leírok mindent...

Hát tegnap volt a suliba megyei tanévzáró...jó volt csak 2 órám volt megtartva a többin lennt voltunk és néztük a műsort.Jó volt...Akivel sms-eztem tegnap felhívott,de csak azért mert nem értett mit mondok neki(mivel felettem állt 1 emelettel).Lecsaltam őt az udvarra(nagy nehezen...)tök jót beszélgettünk...erre este kiderül,hogy az osztály szerint mi járunk...hát mondom baromi jó...Aztán este kimnetünk a parkba...Beszélgettünk Biával és azt mondta,hogy ha nem tudta volna,hogy nincs köztünk semmi akkor ő is megkérdezte volna...Nagyon jó...Ha egy fiú meg egy lány beszélget akkor már rögtön járniuk kell...

A mai nap meg...

Hát találkoztam a sráccal ma a buszon...Nem nagyon tudok a szemébe nézni...Főleg azért mert csesztetik,hogy mi járunk(ami nem igaz) és ez az én hibám:S.Hát a buszon jól rámhozta a szívbajt...aztán egész nap nem beszéltem vele...

pff volt ma 4 órám 1 német szódogám(amiből 1 szót sem tudtam)szal kedden felelek..hát mind1 túlélem mert rajtam kívül még 11 ember fog felelni...hosszú fárasztó nap volt pedig még csak délután 2 van...hát nah...és ROHADT MELEG van:SUTÁLOM A MELEGE!!!!!!Holnap családi banzáj lesz...Dédiék szülinapja+ házassági évforduló.Vasárnap meg búcsú...

hát most ennyit írtam(megkímélek mindenkit a hülyeségeimtől)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vampiregirl1.blog.hu/api/trackback/id/tr132037977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása