HTML

Vampiregirl

Archívum

Szerda pfff...

Vampiregirl1 2010.05.26. 20:53

Hát reggel hoztuk a formánkat:D!Szokás szerint majdnem lekéstük a buszt.És ebbe csak az a gáz,hogy ha lekéssük akkor nem tudunk bemenni mert nincs busz:DLoL...nem gond:DSzóval majdnem sikerült lekésni a buszt:DUtána punnyadtam 4 órát(3 órán német feladat lap...pfff).5.-6.órába táncoltunk amit most tökre élveztem:DAztán hazamehettem volna a 14:30-as busszal de nem...a mert zongorám lett volna...de nem volt...tiszta boldog voltam...De legalább beszélgettem 1 csajjal(Akivel mostanába tök jól elvagyunk 1 csomót beszélgetünk a buszon):D.Aztán elmentem a parkba(Biával:)).Kb. ennyi történt ma...semmi érdekes...De majd a holnap(remélem).

Pupika(K)^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vampiregirl1.blog.hu/api/trackback/id/tr732033949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása